Gyakran Ismételt Kérdések



Mi történik, ha elfelejtettem a regisztráció során megadott jelszavam?



Amennyiben nem emlékszel jelszavadra, add meg az e-mail címet, ahová az új jelszavát tartalmazó linket el tudjuk küldeni. Figyelem! Az új jelszóval, a korábban megadott jelszava végérvényesen elveszik!

Hogyan történik a rendelés?



A kívánt termék kiválasztása után add meg a darabszámot, majd kattints a „Kosárba” gombra. Ekkor egy új ablak jelenik meg a kosár aktuális tartalmáról, amelyet a „Tovább a Fizetéshez” gombra kattintva jóváhagyhatsz vagy módosíthatsz.További információkat a "Vásárlás menete" menüpont alatt találsz!

Van-e cserelehetőség, ha sérült vagy téves terméket kapok?



Ha az átvétel során sérülést észlelsz a terméken, kicseréljük az árut.

Mikor kell kifizetnem a termék ellenértékét?



A terméket a megrendelés végén PayPal rendszeren keresztül fizetheted ki, vagy utánvét esetén házhozszállításkor. Pick PackPont esetén az átvétel helyszínén is kiegynlítheted a megrendelt termék ellenértékét. Felhívjuk figyelmedet, hogy utánvét esetén a futár csak a készpénzes fizetést tudja elfogadni!

Hogyan állhatok el a vásárlástól?



A vásárlástól kétféleképp állhatsz el: - amennyiben még nem fizetted ki a kosárban lévő terméket, az „Eltávolítás” gombra kattintva - amennyiben már megrendelted, nem kell átvenni a terméket. Kérünk amennyiben meggondoltad magad, értesíts bennünket az info@avocada.hu címen!

Milyen garanciát kapok a vásárláskor?



Az Avocada garantálja, hogy a Megrendelő – amennyiben a termék készleten van – az ÁSZF-ben vállalt határidőre kapja kézhez a terméket. Emellett az Avocada vállalja, hogy a terméket szállítás előtt ellenőrzi és sérülésmentesen adja fel a Megrendelő részére. A szállítás során a kézbesítő partner hibájából származó sérülésekért az Avocada nem vállal felelősséget.

Tudok bankkártyával fizetni?



A rendelés során PayPal, vagy BARION rendszerben tudod kiegyenlíteni az áru értékét, házhozszállítás során a futárnál tudod kifizetni azt.

Az árak bruttó vagy nettó összegben értendők?



Az árak bruttó összegben értendőek.

Van-e lehetőség személyes átvételre?



Személyes átvételre a Pick-Pack Pontokban (általad kijelölt Relay vagy Inmedio üzletben) és OMV-kutakon van lehetőség . Az általad megadott Pick-Pack partner pontos címét a megrendelést visszaigazoló e-mail üzenetben is elküldjük.

Milyen határidővel történik a házhozszállítás?



A házhozszállítás 2-5 napos általános határidővel történik, erről az ÁSZF nyújt részletes tájékoztatást.

Mi a teendő, ha nem érkezett meg a termék a megadott határidőre?



Amennyiben a terméket nem kaptad meg határidőre, kérjük, keresd fel ügyfélszolgálatunkat, ahol készséggel segítünk Neked ebben a kérdésben.

Küldtem egy e-mailt az Avocadanak, de nem kaptam visszajelzést, mi a teendő?



Elképzelhető, hogy technikai okok miatt nem érkezett meg az üzenet az ügyfélszolgálat részére. Amennyiben leveledre 48 órán belül nem kapsz választ, kérjük, telefonon próbáld elérni ügyfélszolgálatunkat, ahol készséggel állnak rendelkezésére!

Hogyan mondhatom le a megrendelésem?



Megrendelésedet az ügyfélszolgálaton keresztül törölheted. Tájékoztatunk, hogy amennyiben már megkezdődött a kiszállítás, a megrendelést nem áll módunkban törölni, amennyiben nem kívánod a terméket megvásárolni,nem kell átvenni a futártól. Amennyiben további kérdés merül fel, kérünk, keresd fel Ügyfélszolgálatunkat munkanapokon 9-17 óráig a 06-30-321-8510-as telefonszámon, valamint az info@avocada.hu e-mail címen!
avocada