Segítség és kapcsolat

Helló!
Miben segíthetünk? Kérdése van rendelésével kapcsolatban?

Itt tudunk a lehető leggyorsabban segíteni – itt naprakész információkat talál rendeléseiről, és minden kérdésre választ kap.

Kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal az alábbi űrlap kitöltésével. A lehető leghamarabb, hétfőtől péntekig (9:00-17:00) néhány órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot.

1 / 3

Keresse meg a válaszokat téma szerint

Hol van a csomagom?

A megrendelés várható kézbesítési idejéről a rendelést visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk – miután elküldtük csomagját, egy újabb e-mailt kap a nyomon követési számmal. A nyomkövetési szám segítségével bármikor nyomon követheti rendelését itt.

Miért nem szállították még ki a rendelésemet?

Kérjük, hagyjon nekünk egy kis időt, hogy előkészítsük megrendelését a szállításra. A megrendeléseket általában 24 órán belül kiszállítjuk, egyes rendelések egy kicsit tovább is tarthatnak, ebben az esetben biztosan felvesszük Önnel a kapcsolatot e-mailben. Bármikor írhat nekünk chaten vagy e-mailben, ha kérdése van.

Mi történik, ha nem vagyok ott az első kézbesítési kísérletnél?

Ha a futár nem éri el Önt, a küldeménykövetés segítségével megállapíthatja, hogy csomagját például a szomszédnak vagy a fióknak adták-e át. Egyes esetekben a második kézbesítési kísérletet egy másik szállítási szolgáltató hajtja végre. Minden információ megtalálható a szállítmánykövetésben.

A csomagot feladták, de még nem érkezett meg

Kérjük, ellenőrizze a nyomon követést, hogy a csomagot a szomszédnál hagyták-e. Ha nem a szomszédnál van, és a kiszállítás állapota a napokban nem változott, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot – elérhetőségeinket alább találja.

Mit tehetek, ha rossz címre rendeltem?

Ha már leadta a rendelést, sajnos a szállítási cím később nem módosítható. Kérjük, a hiba észlelése után azonnal lépjen kapcsolatba velünk. Ha még nem küldtük ki a csomagot, örömmel változtatjuk meg a címet. Ha a csomagot már feladták, ügyfélszámlája esetén közvetlenül a postán módosíthatja a címet. Ha ez már nem lehetséges, ne aggódjon: ha a csomagját nem tudjuk kézbesíteni, azt visszaküldjük nekünk. Ezt követően 14 napon belül visszatérítjük Önnek a vásárlás összegét – a normál visszaküldéshez hasonlóan.

Rossz terméket rendeltem, vagy rövid időn belül meggondoltam magam!

Amíg a rendelés még nincs becsomagolva, törölheti a teljes rendelést vagy az egyes tételeket. Ha másik terméket szeretne helyette, kérjük, adjon le új rendelést. Kérjük, amennyiben nem szeretné átvenni rendelését, azonnal jelezze felénk, hogy ne küldjük el feleslegesen a csomagot és ne szennyezzük a környezetet. Ha a csomagot már feladták, visszautasíthatja azt, és miután a bontatlan csomagot visszaküldtük hozzánk, visszafizetjük Önnek.