Segítség és kapcsolat
Helló!
Miben segíthetünk? Kérdése van rendelésével kapcsolatban?
Itt tudunk a lehető leggyorsabban segíteni – itt naprakész információkat talál rendeléseiről, és minden kérdésre választ kap.
Kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal az alábbi űrlap kitöltésével. A lehető leghamarabb, hétfőtől péntekig (9:00-17:00) néhány órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Keresse meg a válaszokat téma szerint
Hol van a csomagom?
A megrendelés várható kézbesítési idejéről a rendelést visszaigazoló e-mailben tájékoztatjuk – miután elküldtük csomagját, egy újabb e-mailt kap a nyomon követési számmal. A nyomkövetési szám segítségével bármikor nyomon követheti rendelését itt.
Miért nem szállították még ki a rendelésemet?
Kérjük, hagyjon nekünk egy kis időt, hogy előkészítsük megrendelését a szállításra. A megrendeléseket általában 24 órán belül kiszállítjuk, egyes rendelések egy kicsit tovább is tarthatnak, ebben az esetben biztosan felvesszük Önnel a kapcsolatot e-mailben. Bármikor írhat nekünk chaten vagy e-mailben, ha kérdése van.
Mi történik, ha nem vagyok ott az első kézbesítési kísérletnél?
Ha a futár nem éri el Önt, a küldeménykövetés segítségével megállapíthatja, hogy csomagját például a szomszédnak vagy a fióknak adták-e át. Egyes esetekben a második kézbesítési kísérletet egy másik szállítási szolgáltató hajtja végre. Minden információ megtalálható a szállítmánykövetésben.
A csomagot feladták, de még nem érkezett meg
Kérjük, ellenőrizze a nyomon követést, hogy a csomagot a szomszédnál hagyták-e. Ha nem a szomszédnál van, és a kiszállítás állapota a napokban nem változott, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot – elérhetőségeinket alább találja.
Mit tehetek, ha rossz címre rendeltem?
Ha már leadta a rendelést, sajnos a szállítási cím később nem módosítható. Kérjük, a hiba észlelése után azonnal lépjen kapcsolatba velünk. Ha még nem küldtük ki a csomagot, örömmel változtatjuk meg a címet. Ha a csomagot már feladták, ügyfélszámlája esetén közvetlenül a postán módosíthatja a címet. Ha ez már nem lehetséges, ne aggódjon: ha a csomagját nem tudjuk kézbesíteni, azt visszaküldjük nekünk. Ezt követően 14 napon belül visszatérítjük Önnek a vásárlás összegét – a normál visszaküldéshez hasonlóan.
Rossz terméket rendeltem, vagy rövid időn belül meggondoltam magam!
Amíg a rendelés még nincs becsomagolva, törölheti a teljes rendelést vagy az egyes tételeket. Ha másik terméket szeretne helyette, kérjük, adjon le új rendelést. Kérjük, amennyiben nem szeretné átvenni rendelését, azonnal jelezze felénk, hogy ne küldjük el feleslegesen a csomagot és ne szennyezzük a környezetet. Ha a csomagot már feladták, visszautasíthatja azt, és miután a bontatlan csomagot visszaküldtük hozzánk, visszafizetjük Önnek.